Rusza akcja promocyjna "Wybierz gwiazdę na otwarcie Victorii", której celem będzie zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha do wybrania wykonawcy, który swoim koncertem uświetni uroczystość otwarcia unikalnego i pięknego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu.
Mieszkańcy Wałbrzycha mogą oddać swój głos na jednego z pięciu wykonawców - Patrycję Markowską, Sashę Strunin, Stachursky'ego, Kasię Kowalską lub Katerinę. Formularz umożliwiający głosowanie na poszczególnych wykonawców jest dostępny na stronie internetowej Galerii Victoria www.galeriavictoria.pl/gwiazda.
Akcja będzie promowana w Internecie oraz w lokalnym wałbrzyskim radiu RMF MAXXX. Koncepcja akcji została przygotowana przez agencję Effectica, która specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Effectica będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kampanii reklamowych dla Galerii Victoria, w tym również promocję centrum w związku z jego otwarciem planowanym na 16 października 2010 roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
- Agencja Effectica przygotowała dla nas bardzo kreatywną propozycję kampanii reklamowej z okazji otwarcia Galerii Victoria w Wałbrzychu oraz dobrze przemyślany plan działań na okres po otwarciu centrum handlowego. Wierzę, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową i zaskakującą kampanię, która skutecznie zachęci mieszkańców Wałbrzycha do odwiedzania Galerii Victoria i robienia w niej zakupów" - powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail - Pierwsze efekty naszej współpracy z firmą Effectica powinny być widoczne już w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się hipermarket (4 800 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 m2) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami - 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell'Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaieu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, DEICHMANN, Doriano, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, KFC, Komputronik, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Peacocks, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych.
Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu.
W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.
Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.
PKP SA kilka dni temu ogłosiło przetarg na rozebranie linii kolejowej Świdnica Kraszowice – Jedlina-Zdrój. Decyzja oznaczała koniec marzeń o podróży pociągiem do Zagórza Śląskiego. We wtorek jednak zarząd województwa podjął uchwałę o możliwości przejęcia trzech odcinków linii kolejowej, w tym również tą do Zagórza Śląskiego.
Jednym z głównych celów projektu było kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w praktyce. Uczniowie, którzy wzięli udział w projekcie wzorowo zdali egzamin gimnazjalny z języka angielskiego zarówno na poziomie podstawowym jak i rozszerzonym, osiągając wyniki powyżej średniej wojewódzkiej i tym samym zostawiając daleko w tyle sąsiednie gimnazja. Podczas podsumowania projektu uczniowie opowiadali o tym jak powstała jego idea, przedstawili swoje osiągnięcia oraz omawiali wizyty projektowe w Anglii i na Słowacji. Oprócz prezentacji multimedialnej, zaproszeni goście mogli obejrzeć filmy video z ważniejszych wydarzeń oraz z każdej wizyty partnerskiej. Dokonano również analizy ankiety podsumowującej dwuletnią pracę w projekcie. Ponadto, przedstawiono bogatą kronikę działań uczniów, w której udokumentowano zrealizowane zadania miesiąc po miesiącu.
czytaj więcejOśrodek Enterprise Europe Network przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., wspólnie z Partnerami: Enterprise Europe Network przy Wrocławskim Centrum Transferu Technologii, Agencją Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., Krajowym Punktem Kontaktowym ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej w Związku Banków Polskich zaprasza do udziału w konferencji pt. "Wsparcie biznesu z programów UE. Dziś i jutro", odbywającej się w ramach Dolnośląskich spotkań biznesowych.
Konferencja organizowana jest dla przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego.
Na konferencji przedsiębiorcy otrzymają informację m.in. na temat:
- dostępnego wsparcia unijnego dla przedsiębiorców
- jedynych bezpłatnych gwarancji inwestycyjnych dla firm
- wsparcia z nowych programów Unii Europejskiej
Dziękujemy Państwu za wszystkie zgłoszenia, które przesłaliście i przynieśliście osobiście do naszej redakcji na kolejną edycję Kryształów i Kamieni. Bardzo cenne były również Państwa wskazówki i uwagi dotyczące poszczególnych nominacji. Faktycznie część z nich ma uzasadnienie.
czytaj więcejSołtysem wsi Niedźwiedzica jest od 15 lat. W lutym 2011r. wybrany został na czwartą kadencję, uzyskując 98% poparcia Zebrania Wiejskiego w wyborach.
czytaj więcej