sowie

Newsy, informacje z regionu Góry Sowie, Sudety, Wałbrzych i okolice

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
Data newsa: 2008-12-31 08:45

Ostatni komentarz: No spoko, tylko autor chyba nigdy w markecie nie pracował. Zarabia się grosze, na nockach cały czas potrafią płacić 5 zika za godzinę, Jak się idzie dorywczo to traktują cię jak szmatę, pracownicy którzy w końcu mają nad kimś czyli na Tobą władze i mogę się wyżyć i w końcu poczuć lepiej. W jednej taktują trochę lepiej w innej trochę gorzej. Ale nie ma to jak pracować u rozsądnych ludzi którzy prowadzą swój mały.średni biznes z większością da się dogadać jak z człowiekiem. Ja pracowałem w marketach, moja dziewczyna moja mama pracowała wiele lat, więc wiem coś o tym. I takimi artykułami z przyjemnością podcieram tyłek.
dodany: 2012.05.12 19:45:51
przez: zawsze spoko
czytaj więcej
Data newsa: 2009-02-17 18:33

Ostatni komentarz: Świetny tekst! Bardzo dobrze sie czyta i można nawet czasem się uśmiechnąć ;)
dodany: 2012.04.25 09:14:18
przez: Martucha
czytaj więcej
Data newsa: 2009-03-05 20:14

Ostatni komentarz: No faktycznie ta Sylwia jest całkiem inna.
Zraniła mnie odpowiedź o tym, że XVIII wieku nie mamy i że żaden mężczyzna nie przyjedzie na białym rumaku. A może on byłby równie romantyczny jak jego partnerka...Nigdy nic nie wiadomo i widać, że z tą dziewczyną nie miałabym o czym gadać.
Pozdrawiam
dodany: 2010.11.09 20:20:42
przez: Ellen
czytaj więcej
Data newsa: 2009-02-10 16:33

Ostatni komentarz: Zgadzam się że tWOJE jest skromne a więc milcz kobieto!!!
dodany: 2010.10.15 21:18:54
przez: do pauliny sz.:)
czytaj więcej
Data newsa: 2009-03-23 21:22

Ostatni komentarz: A ja mam pytanie do człowieka o nicku "mójłeb". A kim, wg Ciebie, jest Martyna Sz.? Bo dla mnie jest kimś równie niewyrazistym co osoba z tego wywiadu. Dziewczyna śpiewa, ten tatuuje. Chłopak robił sobie wywiady z osobami z naszego nocnikowego miasta, biorąc je za ciekawe i warte uwagi. Przynajmniej ja tak odbieram ten cykl rozmów. Fakt faktem, że wywiad ten nie jest w 100% rozkładający na kolana, ale mnie bardziej irytują tutaj lakoniczne odpowiedzi, niż sama rozmowa z pytaniami, które wg. mnie są na przyzwoitym poziomie. Czepiasz się chłopaka, który coś robi i chce się rozwijać. Tyle, peace.
dodany: 2010.08.08 12:24:53
przez: kbqauasbf
czytaj więcej
Data newsa: 2009-06-09 16:40

Ostatni komentarz: Widać bardzo wyraźnie, że autor jest zwolennikiem PO. Zdecydowanie za bardzo i mija się z pewnymi faktami przez co nie można mówić że artykuł jest merytoryczny. A szkoda.
dodany: 2010.07.10 19:40:16
przez: GreenWatch
czytaj więcej
Data newsa: 2010-01-18 21:03

Ostatni komentarz: E no, ziomek :)
Wiedziałeś, że opublikowali Twój wywiad z nim nawet na jego oficjalnej stronie? :)
http://pejaslumsattack.pl/index.php?go=wywiad_tojestchujowe

Gratulacje!
dodany: 2010.06.13 22:42:28
przez: gość
czytaj więcej
Najszybszy pociąg w Polsce
2013-06-14 15:35


Może jechać nawet 160 km/h. Ma 75m długości, niskopodłogowy podjazd, 202 miejsc siedzących oraz 256 stojących. Jest w pełni przystosowany również dla osób niepełnosprawnych. W niedziele mogliśmy zobaczyć go w Wałbrzychu. Klimatyzacja, darmowe WiFi, szyby pochłaniające promieniowanie słoneczne i wszelkie udogodnienia dla pasażerów. Okrzyknięty najszybszym pociągiem w Polsce „Impuls” od 1 kwietnia będzie woził pasażerów na trasie Wrocław – Węgliniec (przez Legnicę i Bolesławiec). Pojazdy wyprodukowane zostały przez spółkę Newag i przystosowane są do jazdy z prędkością 160 km/h (kosztowały ponad 100 mln złotych w tym, wkład UE to ok. 67,5 mln).


Dwa pierwsze „Impulsy” wyjechały na tory Dolnego Śląska 1 kwietnia 2013 r., kolejne trzy w czerwcu. Podróż tymi najszybszymi pociągami regionalnymi na Dolnym Śląsku pozwoli pasażerom pokonać odległość z Wrocławia do Legnicy w godzinę (o 10 min. krócej niż obecnie), a cała podróż pomiędzy Wrocławiem a Węglińcem skróci się o 25 minut. Nowe „Impulsy” będą mogły jeździć jeszcze szybciej, kiedy zakończony zostanie remont torów w Leśnicy. Według nowego rozkładu jazdy podróż na linii Wrocław – Legnica wynosić będzie 52 minuty (18 min. krócej niż teraz), a pokonanie trasy Wrocław – Węgliniec powinno zająć nie więcej niż 1:41 h (39 min krócej). Średnia prędkość nowych EZT na trasie Wrocław – Legnica (uwzględniająca czas na hamowanie, postój i rozruch na stacjach) wyniesie ok. 90 km/h. W nowych pociągach znajduje się 212 miejsc siedzących, czyli ok. 25 więcej niż w obecnie kursujących tradycyjnych składach elektrycznych (serii EN57). Kolejna nowość to system liczenia pasażerów, który pozwoli na uzyskanie dokładniejszych danych o frekwencji w poszczególnych kursach, a to ułatwi planowanie rozkładu jazdy. Pasażerowie w czasie podróży mogą korzystać z Internetu, podładować komórkę czy przewinąć niemowlę na specjalnie przygotowanym przewijaku. Komfort podroży poprawiają także szyby pochłaniające promienie słoneczne, klimatyzacja i wygodne fotele, a niskopodłogowe wejście ułatwi poruszanie się osobom niepełnosprawnym i rodzicom, którzy podróżują z dziećmi w wózkach. Na licznych udogodnieniach technicznych (np. elektroniczne układy sterowania pojazdem, kamery zamiast lusterek czy monitoring wnętrza) skorzysta także obsługa pojazdu. W 2011 roku spółka Koleje Dolnośląskie podpisała umowę na dostawę pięciu nowych pociągów (elektrycznych zespołów trakcyjnych). Zakup kosztował ponad 100 milionów złotych, a 67,5 mln z tej kwoty pochodziło z funduszy Unii Europejskiej. Reszta tej kwoty pochodzi z budżetu Kolei Dolnośląskich.
Źródło: 30minut.pl



Wróć
dodaj komentarz | Komentarze: